Polityka prywatności oraz informacje o przetwarzaniu danych osobowych na platformie Łęgucki Młyn- posiadłość na wynajem (https://leguckimlyn.pl/)

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

Drogi Użytkowniku,

chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych osobowych oraz zasadach, na jakich to przetwarzanie się odbywa.

 

Zgodnie z obowiązującym od 25 maja 2018 r. Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane w skrócie najczęściej jako „RODO”, lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”) oraz zgodnie z ustawą z 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018.1000 z dnia 2018.05.24 ze zm.) oraz ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2019.123 t.j. z dnia 2019.01.21 ze zm.) przed skorzystaniem z naszych usług (na naszej platformie internetowej czy wysyłanym do Ciebie newsletterem) prosimy Cię o zapoznanie się z podstawowymi informacjami.

Co to są dane osobowe?

Kontaktując się z nami w dowolny sposób (np. za pomocą formularza w celu stworzenia konta na platformie, e-mailem lub zapisując się na newsletter) przekazujesz nam dobrowolnie dane osobowe.

W takim przypadku gromadzimy następujące dane:

  1. nazwisko i imię,

  2. adres poczty elektronicznej,

  3. numer telefonu,

Podczas korzystania z naszych usług danymi osobowymi, które przetwarzamy, mogą być np. adres IP Twojego urządzenia, z którego się z nami komunikujesz, czy dane pozyskiwane na podstawie plików cookies lub podobnych mechanizmów zapisywania informacji w urządzeniach Użytkowników, o ile pozwolą one na zidentyfikowanie Ciebie. Są one instalowanych przez nas lub naszych Zaufanych Partnerów na naszych stronach i urządzeniach do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu udostępniania personalizowanych treści i reklam, bezpieczeństwa oraz analizowania ruchu na naszych stronach

Więcej informacji na temat zakresu danych osobowych oraz cookies znajdziesz w Polityce prywatności.

Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?

Administratorami Twoich danych osobowych, a więc podmiotem decydującym o tym, które Twoje dane osobowe będą przetwarzane oraz w jakim celu, i jakim sposobem, jest „PTAK” S.A. z siedzibą w Rzgowie (95-030), przy ul Żeromskiego 6, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod nr KR934830, NIP: 7282857228, , a także nasi Zaufani Partnerzy, tj. firmy i inne podmioty, z którymi współpracujemy przede wszystkim w zakresie marketingowym. Listę Zaufanych Partnerów możesz sprawdzić w każdym momencie pod niniejszym linkiem „Zaufani Partnerzy”.

Po co są nam potrzebne Twoje dane?

Twoje dane osobowe są nam potrzebne przede wszystkim w celu umożliwienia Ci składania zamówień wybranych przez Ciebie usług Łęguckiego Młyna- posiadłości na wynajem (i wszelkich działań związanych z ich realizacją i należytym wykonaniem zamówień) czy odpowiedzi na wysyłane przez Ciebie zapytania. Podanie danych jest oczywiście dobrowolne, jednak bez ich podania nie będzie możliwe składanie i realizacja zamówień. Wskazane podczas zapisywania się na newsletter dane osobowe są nam niezbędne, aby Ci go wysyłać. Podanie tych danych również jest dobrowolne, ale bez ich podania nie będziemy mogli wysłać Ci newslettera. Jeżeli, zaś jesteś influencerem dane osobowe umożliwią nam nawiązanie z Tobą współpracy.

Dodatkowo Twoje dane osobowe są nam potrzebne, aby dostosować reklamy do Twoich potrzeb i zainteresowań, zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług oraz dokonywać pomiarów, które pozwalają nam ciągle udoskonalać oferowane przez nas usługi. W przypadku niektórych usług mogą być zlecane podmiotom zewnętrznym, takim jak płatności online czy systemy rezerwacyjne, w celu zapewnienia obsługi naszych klientów. Przykładowo, mogą one obejmować przetwarzanie danych osobowych w celu dokonania płatności za rezerwację. Każdy podmiot, któremu przekazujemy dane osobowe, jest zobowiązany do przestrzegania zasad ochrony prywatności i bezpieczeństwa danych osobowych.

Ponadto Dane osobowe Użytkowników mogą być przetwarzane w następujących celach:

• realizacji umowy najmu posiadłości lub pokoju w posiadłości, lub podjęcia działań na żądanie Użytkownika przed zawarciem takiej umowy (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b RODO);

• wystawienia i przesłania faktury za usługi świadczone przez Ośrodek (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz art. 106e ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług);

• prowadzenia ewidencji gości i meldunku zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz art. 19 ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych oraz art. 9 ust. 1 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o zmianie ustawy o usługach hotelarskich i usługach pilotów wycieczek);

• obsługi reklamacji, wniosków, skarg lub zażaleń dotyczących usług świadczonych przez Ośrodek (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz art. 6 ust. 1 lit. f RODO, gdzie uzasadnionym interesem Administratora jest dochodzenie lub obrona przed roszczeniami);

• prowadzenia działań marketingowych i promocyjnych własnych usług lub usług zaufanych partnerów Administratora, w tym przesyłania informacji handlowych drogą elektroniczną lub telefoniczną, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Użytkownika (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 10 ust. 2 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną lub art. 172 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne);

• wykorzystania wizerunku Użytkownika, który został utrwalony na zdjęciach lub filmach wykonanych przez Administratora lub jego pracowników w trakcie pobytu w Ośrodku, w celu publikacji na Stronie lub innych kanałach komunikacji Administratora, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Użytkownika (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 81 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych);

• zapewnienia bezpieczeństwa osób i mienia na terenie Ośrodka poprzez monitorowanie wizyjne (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO, gdzie uzasadnionym interesem Administratora jest ochrona osób i mienia).

Podanie danych osobowych przez Użytkownika jest dobrowolne, jednakże niepodanie danych niezbędnych do zawarcia i realizacji umowy najmu pokoju lub domku w Ośrodku uniemożliwia jej zawarcie i wykonanie.

Podanie danych osobowych w celach marketingowych i promocyjnych oraz wykorzystania wizerunku jest dobrowolne i nie ma wpływu na możliwość zawarcia i realizacji umowy najmu pokoju lub domku w Ośrodku.

Jaka jest podstawa prawna przetwarzania Twoich danych?

Administrator przetwarza Twoje dane przede wszystkim po to, aby zapewnić funkcjonalność oferowanych usług, w tym rozwiązywać problemy techniczne z tym związane. Ponadto Administrator przetwarza Twoje dane osobowe, aby wykonać obowiązki wynikające z przepisów prawa, w tym przepisów podatkowych i rachunkowych, umożliwić dokonanie płatności wynikające z zawartych przez Ciebie umów, ale również prowadzić badania, analizy, jak i działania marketingu bezpośredniego. Dane, które Ciebie identyfikują, mogą też być wykorzystane w celu dopasowywania wyświetlanych treści i reklam do Twoich zainteresowań, prowadzenia pomiarów jakości i skuteczności tych działań.

Dodatkowo podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest także prawnie uzasadniony interes Administratora. Obejmuje on ulepszanie naszych usług, ochronę, tworzenie statystyk oraz zapewnienie rozliczalności.

Do kiedy będą przechowywane przez nas Twoje dane?

Twoje dane będą przechowywane nie dłużej niż jest to konieczne (i jest niezbędne dla realizacji celów, dla których te dane zostały zebrane) lub nie dłużej niż sam tego chcesz, co oznacza, że jeżeli zażądasz usunięcia danych – zostaną usunięte z bazy danych, chyba że wyrazisz jednoznaczną zgodę na dalsze korzystanie z tych danych (np. będziesz chciał, abyśmy przesyłali Ci nasze materiały) lub zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pojawi się nowa podstawa ich zachowania, np. przepis prawa lub konieczność realizacji roszczeń w postępowaniu sądowym.

Administrator przechowuje dane osobowe Użytkowników przez okres niezbędny do realizacji celów, dla których zostały zebrane, a także przez okres wymagany przez obowiązujące przepisy prawa, w szczególności podatkowe i rachunkowe.

Dane osobowe Użytkowników przetwarzane w celu zawarcia i realizacji umowy najmu pokoju lub domku w Ośrodku są przechowywane przez czas trwania umowy oraz przez okres 6 lat od końca roku podatkowego, w którym upłynął termin płatności za usługi Ośrodka.

Dane osobowe Użytkowników przetwarzane w celu wystawienia i przesłania faktury za usługi świadczone przez Ośrodek są przechowywane przez okres 5 lat od końca roku podatkowego, w którym powstał obowiązek podatkowy związany z fakturą.

Dane osobowe Użytkowników przetwarzane w celu prowadzenia ewidencji gości i meldunku są przechowywane przez okres 1 roku od dnia wyjazdu gościa z Ośrodka.

Dane osobowe Użytkowników przetwarzane w celu obsługi reklamacji, wniosków, skarg lub zażaleń dotyczących usług świadczonych przez Ośrodek są przechowywane przez okres 3 lat od dnia zgłoszenia reklamacji, wniosku, skargi lub zażalenia lub do czasu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy najmu pokoju lub domku w Ośrodku.

Dane osobowe Użytkowników przetwarzane w celu prowadzenia działań marketingowych i promocyjnych własnych usług lub usług zaufanych partnerów Administratora są przechowywane do czasu cofnięcia zgody przez Użytkownika lub zgłoszenia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania.

Dane osobowe Użytkowników przetwarzane w celu wykorzystania wizerunku Użytkownika w materiałach promocyjnych Ośrodka są przechowywane do czasu cofnięcia zgody przez Użytkownika lub zgłoszenia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania.

Dane osobowe Użytkowników przetwarzane w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i mienia na terenie Ośrodka poprzez monitorowanie wizyjne są przechowywane przez okres 30 dni od dnia rejestracji obrazu, chyba że dłuższy okres jest uzasadniony ze względu na wystąpienie zdarzenia będącego podstawą do dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami.

Jakie masz uprawnienia?

Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych osobowych i ich przetwarzania przez nas i Zaufanych Partnerów. Jeśli udzieliłeś zgody na przetwarzanie danych, możesz ją w każdej chwili wycofać. Przysługuje Ci również prawo żądania dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych przy czym wszystkie te aktywności możesz zrealizować za pośrednictwem platformy https://leguckimlyn.pl/, a także wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.

Komu udostępniamy Twoje dane osobowe?

Administrator, co do zasady nie udostępnia Twoich danych osobowych osobom trzecim, za wyjątkiem sytuacji, w których posiada ku temu podstawę prawną, w tym na żądanie podmiotów uprawnionych, lub kiedy jest to niezbędne do wykonania usług przez nas oferowanych, np. przedsiębiorcom zapewniającym hosting naszych serwisów.

Z kim możesz się skontaktować, aby uzyskać więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych przez Administratora?

Jeśli masz pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych przez Administratora albo chciałbyś zgłosić zagadnienie związane z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora, możesz się skontaktować z jego przedstawicielem, wykorzystując dane kontaktowe dostępne na stronie internetowej.

Dodatkowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnień przeczytasz w dokumencie zatytułowanym „Polityka prywatności”

 

POLITYKA PRYWATNOŚCI

§ 1

ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH I ZAŁOŻENIA OGÓLNE

  1. Administratorem danych osobowych osób korzystających ze niniejszej strony internetowej oraz z usług świadczonych przez za pośrednictwem platfromy https://leguckimlyn.pl/ (zwanych w dalszej części niniejszego dokumentu „Użytkownikami”) jest Spółka „PTAK” S.A. z siedzibą w Rzgowie (95-030), przy ul Żeromskiego 6, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod nr KR934830, NIP: 7282857228, , zwana w dalszej części niniejszego dokumentu „Łęgucki Młyn- posiadłość na wynajem” lub „administratorem”.

  2. Łęgucki Młyn- posiadłość na wynajem przetwarza dane osobowe Użytkowników zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanym w dalszej części niniejszego dokumentu „RODO”, a także zgodnie z uregulowaniami polskiego prawa, w tym zgodnie z ustawą z 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018.1000 z dnia 2018.05.24 ze zm.) oraz ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2019.123 t.j. z dnia 2019.01.21 ze zm.).

  3. Łęgucki Młyn- posiadłość na wynajem dba o pełne bezpieczeństwo udostępnianych mu wszelkimi sposobami danych osobowych, w szczególności przed dostępem osób nieupoważnionych.

  4. Łęgucki Młyn- posiadłość na wynajem realizuje politykę prywatności zgodnie z RODO, w szczególności poprzez prawo dostępu Użytkownika do własnych danych osobowych, możliwość żądania ich poprawiania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania tych danych, a także żądania zaprzestania przetwarzania danych, prawo sprzeciwu wobec przetwarzania i udostępniania ich innym podmiotom oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

  5. Poza wyrażeniem na to dobrowolnej zgody przez Użytkownika (m.in. na zasadach i warunkach wskazanych w niniejszym dokumencie), Łęgucki Młyn- posiadłość na wynajem nie udostępnia ani nie przekazuje podmiotom trzecim jakichkolwiek danych osobowych posiadanych w ramach posiadanej bazy danych osobowych. Przekazanie ww. danych może nastąpić wyłącznie na żądanie uprawnionych do tego organów państwa, w szczególności po przedstawieniu stosownych dokumentów potwierdzających potrzebę posiadania tych danych do prowadzonych postępowań.

§ 2

STRONA INTERNETOWA

Niniejsza polityka prywatności dotyczy strony internetowej: https://leguckimlyn.pl/, zwanej w dalszej części niniejszego dokumentu „Stroną”. Strona jest prowadzona przez Łęgucki Młyn- posiadłość na wynajem .

§ 3

CEL I ZAKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Strona używa technologii takich jak pliki cookies do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na Stronie. Szczegółowe informacje na temat plików cookies zostały wskazane w załączniku nr 1 do niniejszego dokumentu zatytułowanym „Polityka cookies”.

  2. Dostęp do informacji o korzystaniu przez Użytkowników ze Strony mają także nasi Zaufani Partnerzy, którzy również wykorzystują technologie takie jak pliki cookies do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam, oraz analizowania ruchu na Stronach i w Internecie. Lista Zaufanych Partnerów stanowi załącznik nr 2 do niniejszego dokumentu.

  3. Administrator zapewnia, że będzie dokładać szczególnej staranności, aby zagwarantować należytą ochronę wszystkim przekazanym informacjom osobistym, tak aby uczynić korzystanie ze Strony oraz świadczenie usług za pomocą narzędzi bezpośredniego komunikowania się na odległość (w tym za pośrednictwem sieci Internet) jak najbezpieczniejszym dla Użytkowników.

  4. W każdym przypadku przetwarzanie danych osobowych Użytkownika jest oparte na obowiązującej podstawie prawnej. Podstawową z nich jest niezbędność przetwarzania danych do należytego świadczenia Użytkownikiem usług dostępnych za pośrednictwem Strony. Natomiast w przypadku marketingu, w tym profilowania, podstawą prawną jest dobrowolna zgoda Użytkownika. W przypadku pozostałych celów, takich jak analityka ruchu lub zapobieganie nadużyciom, podstawą prawną jest uzasadniony interes administratora danych.

  5. Użytkownicy mogą być proszeni o podanie danych osobowych:

a) podczas rejestrowania się na Stronie,

b) podczas zapisywania się na newsletter na Stronie.

  1. Administrator gromadzi informacje o Użytkownikach do celów niezbędnych do należytego świadczenia usług, do celów marketingowych, statystycznych oraz w celu poznania zainteresowań i potrzeb Użytkowników w celu dostarczania im materiałów, których rzeczywiście potrzebują, dostosowanych do ich preferencji. Przetwarzane są wyłącznie dane osobowe Użytkowników zarejestrowanych.

  2. Administrator uprawniony jest do udostępniania danych osobowych:

a) podmiotom współpracującym z administratorem do celów marketingowych, reklamowych, analizy ruchu na Stronie i do utrzymania bazy kont, z zastrzeżeniem ust. 8.

b) podmiotom upoważnionym na podstawie właściwych przepisów prawa.

  1. W przypadku udzielenia przez Użytkownika odpowiednich zgód do przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych Łęgucki Młyn- posiadłość na wynajem wraz z Zaufanymi Partnerami dopasowuje komunikaty reklamowe do potrzeb Użytkownika, wykorzystując dostępne informacje o jego zachowaniu i preferencjach.

  2. Dane Użytkowników będą przetwarzane do czasu posiadania udzielonej zgody. Każdy Użytkownik ma prawo żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Powyższe uprawnienia przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora i nie mają wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Uprawnienia można realizować za pośrednictwem Strony: https://leguckimlyn.pl/

  3. Administrator zwraca uwagę Użytkownikom zarejestrowanym, że są oni samodzielnie odpowiedzialni za utrzymywanie w tajemnicy przekazanych im parametrów dających dostęp do osobistych części usług świadczonych przez administratora, w szczególności odpowiednich haseł, a jakiekolwiek dobrowolne udostępnianie danych osobowych do publicznego użytku (w szczególności w sieci Internet) odbywa się na ich wyłączne ryzyko i może spowodować wykorzystanie tych danych w sposób niepożądany przez Użytkownika.

  4. W przypadku korzystania za pośrednictwem Strony z informacji udostępnianych przez inne podmioty, podawanie swoich danych osobowych odbywa się na ryzyko Użytkownika. Do takich sytuacji nie ma bowiem zastosowania niniejsza Polityka Prywatności, a Użytkownicy proszeni są wówczas o zapoznanie się polityką prywatności danego podmiotu.

  5. Administrator umożliwia Użytkownikom wybór, czy i w jakim zakresie chcą korzystać z usług i udostępniać o sobie informacje, jednakże niezarejestrowany Użytkownik nie ma możliwości dokonywania zakupów za pośrednictwem Strony czy składania zapytań. Większość zawartości Strony jest dostępna bez konieczności podawania informacji o sobie, jednakże Strona jest kierowana do osób prowadzących działalność gospodarczą a pełne korzystanie z jej funkcjonalności wymaga podania wskazanych danych firmy oraz danych osobowych osób mających działających w jej imieniu. Zarejestrowanie się jest dobrowolną decyzją Użytkownika i może on w każdej chwili zrezygnować i usunąć swój profil w całości lub w części.

  6. Podczas rejestracji Administrator prosi o podanie następujących danych osobowych:

a) nazwisko i imię,

b) adres poczty elektronicznej,

c) numer telefonu,

  1. Podczas zapisywania się Użytkownika do otrzymywania newslettera administrator prosi o podanie adresu poczty elektronicznej. Użytkownik może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania newslettera, wysyłając administratorowi wiadomość ze stosowną informacją lub korzystając z odpowiedniego linka zamieszczonego w newsletterze. W takim wypadku adres poczty elektronicznej zostanie usunięty z bazy danych, o ile nie został podany przy innej okoliczności.

§ 4

WYKORZYSTANIE WTYCZEK SPOŁECZNOŚCIOWYCH

  1. Na Stronie umożliwiony jest dostęp do tzw. wtyczek serwisów społecznościowych.

  2. Użytkownik nawiąże bezpośrednie połączenie z serwerami społecznościowymi, takimi jak Facebook lub Instagram klikając na Stronie na wskazaną wtyczkę. Zawartość wtyczki jest przekazywana przez danego usługodawcę bezpośrednio do przeglądarki Użytkownika i integrowana ze Stroną. Dzięki tej integracji usługodawcy otrzymują informację, że przeglądarka Użytkownika wyświetliła Stronę, nawet jeśli Użytkownik nie posiada profilu u danego usługodawcy czy jest u danego usługodawcy w danej chwili zalogowany. Wskazana wyżej informacja (wraz z adresem IP Użytkownika) jest przez przeglądarkę Użytkownika przesyłana bezpośrednio do serwera danego usługodawcy (przy czym niektóre serwery znajdują się poza jurysdykcją Państw UE) i tam przechowywana. Jeśli Użytkownik zalogował się do jednego z serwisów społecznościowych, to usługodawca ten będzie mógł bezpośrednio przyporządkować wizytę na Stronie do profilu Użytkownika w danym serwisie społecznościowym. Jeśli Użytkownik użyje daną wtyczkę, np. kliknie na przycisk „Lubię to” lub „Udostępnij”, to odpowiednia informacja zostanie również przesłana bezpośrednio na serwer danego usługodawcy i tam zachowana. Informacje te zostaną poza tym opublikowane w danym serwisie społecznościowym i ukażą się osobom wskazanym jako kontakt Użytkownika.

  3. Cel i zakres gromadzenia danych oraz ich dalszego przetwarzania i wykorzystania przez usługodawców serwisów społecznościowych, jak również możliwość kontaktu oraz prawa Użytkownika w tym zakresie i możliwość dokonania ustawień zapewniających ochronę prywatności Użytkownika zostały opisane i są dostępne w polityce prywatności poszczególnych usługodawców, np.: http://www.facebook.com/policy.php lub http://www.google.com/intl/de/+/policy/+1button.html

  4. Jeśli Użytkownik nie życzy sobie, aby serwisy społecznościowe przyporządkowywały dane zebrane w trakcie odwiedzin na Stronie bezpośrednio profilowi Użytkownika w danym serwisie, to przed wizytą na Stronie Użytkownik powinien wylogować się z tego serwisu. Użytkownik ma również możliwość całkowicie uniemożliwić załadowanie na Stronie wtyczek stosując odpowiednie rozszerzenia dla przeglądarki Użytkownika, np. blokowanie skryptów za pomocą „NoScript“ (http://noscript.net/).

  5. Cel i zakres gromadzenia danych oraz ich dalszego przetwarzania i wykorzystania przez usługodawcę portalu Youtube, jak również prawa Użytkownika w tym zakresie i możliwości dotyczące ustawień zapewniających ochronę jego prywatności zostały opisane w polityce prywatności Google.

§ 4.

ZMIANA POLITYKI PRYWATNOŚCI

Niniejsza Polityka Prywatności może zostać zmieniona w każdym czasie przez Łęgucki Młyn- posiadłość na wynajem poprzez opublikowanie nowej wersji na Stronie.

§ 5 KONTAKT

Wszelkie pytania i uwagi dotyczące Polityki Prywatności powinny być kierowane na adres e-mail: LEGUCKIMLYN@GMAIL.COM lub listownie na adres administratora, wskazany w § 1 ust.1 niniejszego dokumentu.

Załącznik nr 1 do Polityki prywatności

POLITYKA COOKIES

(Przechowywanie i uzyskiwanie dostępu do informacji w urządzeniu końcowym Użytkownika)

Poniższe informacje określają zasady przechowywania i dostępu do informacji na urządzeniach Użytkownika w szczególności za pomocą plików Cookies, służących realizacji usług świadczonych drogą elektroniczną żądanych przez Łęgucki Młyn- posiadłość na wynajem , co stanowi realizację obowiązków informacyjnych wynikających z art. 173 i art. 174 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne (Dz.U.2018.1954 t.j. z dnia 2018.10.12 ze zm.).

Definicje

  1. Administrator – „PTAK” S.A. z siedzibą w Rzgowie (95-030), przy ul Żeromskiego 6, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod nr KR934830, NIP: 7282857228

  2. , który świadczy usługi drogą elektroniczną oraz przechowuje i uzyskuje dostęp do informacji w urządzeniach Użytkownika.

  3. Cookies – oznacza dane informatyczne, w szczególności niewielkie pliki tekstowe, zapisywane i przechowywane na urządzeniach, za pośrednictwem których Użytkownik korzysta ze stron internetowych Serwisu.

  4. Cookies Administratora – oznacza Cookies zamieszczane przez Administratora, związane ze świadczeniem usług drogą elektroniczną przez Administratora za pośrednictwem Serwisu w urządzeniu Użytkownika.

  5. Cookies Zewnętrzne – oznacza Cookies zamieszczane przez partnerów Administratora, za pośrednictwem Serwisu.

  6. Inne Technologie – oznacza wszystkie inne technologie wykorzystywane przez Administratora i jego partnerów mogące powodować przechowywanie i uzyskiwanie dostępu do danych przechowywanych w urządzeniu końcowym Użytkownika (w tym między innymi technologie takie jak: buforowane w urządzeniu końcowym Użytkownika pliki JavaScript, zmienne JavaScript, Local Storage, Session Storage, Flash Storage, HTML 5 Web Storage).

  7. Serwis – oznacza stronę internetową po adresem, prowadzoną przez Administratora.

  8. Urządzenie – oznacza elektroniczne urządzenie za pośrednictwem którego Użytkownik uzyskuje dostęp do Serwisu.

  9. Użytkownik – oznacza podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną.

Rodzaje wykorzystywanych Cookies

  1. Stosowane przez Administratora Cookies są bezpieczne dla Urządzenia Użytkownika. W szczególności tą drogą nie jest możliwe przedostanie się do Urządzeń Użytkowników wirusów lub innego niechcianego oprogramowania lub oprogramowania złośliwego. Pliki te pozwalają zidentyfikować oprogramowanie wykorzystywane przez Użytkownika i dostosować Serwis indywidualnie każdemu Użytkownikowi. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę domeny z której pochodzą, czas przechowywania ich na Urządzeniu oraz przypisaną wartość.

  2. Administrator wykorzystuje dwa typy plików cookies:

  1. Cookies sesyjne: są plikami tymczasowymi, które są przechowywane na Urządzeniu Użytkownika i pozostają tam do momentu zakończenia przeglądania Serwisu. Zapisane informacje są wówczas trwale usuwane z pamięci Urządzenia. Mechanizm cookies sesyjnych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z Urządzenia Użytkownika;

  2. Cookies trwałe: są przechowywane na Urządzeniu Użytkownika i pozostają tam do momentu ich skasowania. Zakończenie sesji danej przeglądarki lub wyłączenie Urządzenia nie powoduje ich usunięcia z Urządzenia Użytkownika. Mechanizm cookies trwałych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z Urządzenia Użytkownika;

  3. Użytkownik ma możliwość ograniczenia lub wyłączenia dostępu do plików cookies w swoim Urządzeniu. W przypadku skorzystania z tej opcji korzystanie z Serwisu będzie możliwe, poza funkcjami, które ze swojej natury wymagają plików cookies.

Cele w jakich wykorzystywane są Cookies i Inne Technologie

  1. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
    • dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;

    • tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;

    • utrzymania sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;

    • uwierzytelniania użytkownika w serwisie i zapewnienia sesji użytkownika w serwisie;

    • poprawnej konfiguracji wybranych funkcji Serwisu, umożliwiając w szczególności weryfikację autentyczności sesji przeglądarki;

    • optymalizacji i zwiększenia wydajności usług świadczonych przez Administratora;

    • realizacji procesów niezbędnych dla pełnej funkcjonalności stron internetowych;

    • dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych Serwisu. W szczególności pliki te pozwalają rozpoznać podstawowe parametry Urządzenia Użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;

    • zapamiętania lokalizacji użytkownika;

    • poprawnej konfiguracji wybranych funkcji Serwisu, umożliwiając w szczególności dostosowanie dostarczanych informacji do Użytkownika z uwzględnieniem jego lokalizacji;

    • analiz i badań oraz audytu oglądalności;

    • tworzenia anonimowych statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych Serwisu, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;

    • świadczenia usług reklamowych;

    • dostosowania prezentowanych za pośrednictwem Serwisu reklam usług i produktów osób trzecich, w tym przedsiębiorcom trudniącym się działalnością reklamową;

    • zapewnienia bezpieczeństwa i niezawodności Serwisu.

  2. Administrator usługi wykorzystuje Cookies Zewnętrzne i Inne Technologie w następujących celach:

    • prezentowania treści multimedialnych na stronach internetowych Serwisu, które są pobierane z zewnętrznego serwisu internetowego (m.in. vimeo.com, youtube.com, wrzuta.pl);

    • zbierania ogólnych i anonimowych danych statycznych za pośrednictwem narzędzi analitycznych (m.in. Google Analytics, GemiusTraffic);

    • prezentowania reklam dostosowanych do preferencji Użytkownika z wykorzystaniem narzędzia internetowej reklamy.

Możliwości określenia warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu przez Cookies

  1. Użytkownik może samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące plików Cookies, określając warunki ich przechowywania i uzyskiwania dostępu przez pliki Cookies do Urządzenia Użytkownika.

  2. Zmiany ustawień, o których mowa w punkcie poprzednim Użytkownik może dokonać za pomocą ustawień przeglądarki internetowej lub za pomocą konfiguracji usługi. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o każdorazowym zamieszczeniu Cookies na urządzeniu Użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach przeglądarki internetowej.

  3. Użytkownik może w każdej chwili usunąć pliki Cookies korzystając z dostępnych funkcji w przeglądarce internetowej której używa.

  4. Ograniczenie stosowania plików Cookies może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej Serwisu.

 

Załącznik nr 2 do Polityki prywatności

Lista Zaufanych Partnerów